Brev:
Baby i paraply klapvogn?
26. maj 2008
Alder:
8 mdr.
Baby i paraply klapvogn?
Hej
Vi skal på ferie til Italien med vores 8 mdr gamle datter. Vi kan ikke have hendes barnevogn med, og tænker på at købe en paraply klapvogn vi kan bruge dernede, da den jo ikke fylder så meget at have med.
Er det ok for hende at sidde/ligge i sådan en?
Der er jo forskellige typer, og jeg tænker at det nok skal være en af de som kaldes luksusmodeller, og som er lidt fastere i ryggen, og hvor ryglænet kan lægges ned så hun kan sove...?